Creta, Kaptur и още 5 малки кросоувъра

март 24 | Autoshop | Ford, Hyundai, Kia, Nissan, Peugeot, Reliant, Статии
Creta, Kaptur и още 5 малки кросоувъра

В завода "Хенд Мотор Манифактуринг Рус" стартира тестовете на субкомпактния кросоувър Hyundai Creta. След отстраняване на грешки в производството през третото тримесечие на 2016 г. ще започне серийнота сглобяване на моделите. Нивото на локализация на производството на модела ще бъде около 30%, а до 2017 г. този процент е планирано да стигне до 50%. Представяне на тестове на кросоувъра Hyundai Creta ще се проведе и в други страни като: Беларус, Украйна, Казахстан, Азербайджан, Молдава и Узбекистан.

Премиерата на модела за руския пазар ще се проведе на Московското изложение в женева през август 2016 година. В Русия Creta попада в един много перспективен сегмент субкомпактни кросоувъри, които се търсят по целия свят от купувачите заедно с класическите хечбеци B-клас и голф-сегмента. Очаква се скоро на този пазар да се появят и марките Datsun, SsangYong и Lada, но основният конкурент на Creta освен класическите представители на сегмента ще стане бъдещият Renault Kaptur местно производство.

Hyundai Creta
• Двигатели: 1,6 л (123 к. с.) / 2,0 л (150 к. с.)*
• Задвижване: предно или пълно
• Минимална цена: неизвестна

Hyundai Creta

Creta е руското име на кросоувъра на Hyundai ix25, който се продава в Китай от 2014 година. Кола под името Creta, за първи път бе представена през юли 2015 година. Външно почти не се различава от ix25, но гамата силови агрегати може да варира в зависимост от пазара. В Индия модела се продава с бензинов мотор с обем 1,6 л., мощност 123 к. с. и мощен дизел със същия обем. Същия бензинов двигател ще се инсталира в Creta и в Русия, и на премиерата му ще бъде с двухлитровия си мотор, който както и в други модели на компанията е с мощност 150 конски сили. По предварителна информация, и двата двигателя могат да работят в двойка с шестстепенна "механика" и "автомат". В Русия Creta ще заеме мястото хечбека Solaris, производството на който вече е сведено до минимум.

Renault Kaptur
• Двигатели: 1,6 л (114 к. с.) / 2,0 л (143 к. с.)*
• Засвижване: предно или пълно
• Минимална цена: неизвестна

Renault Kaptur

Kaptur е първият автомобил на френската марка за руския пазар, разработен в Москва, в инженерния център на Renault. За разлика от европейския Renault Captur, който е построен на базата на Clio хечбек, руският Kaptur използва по-масивното шаси на Duster, въпреки че външно ще бъде много подобен на европейския прототип. Производствени новоини ще има в завода на Renault в Москва, а премиерата на модела ще се състои на 30 март. Kaptur ще се предлага с передно - и полно предявяне, а в гамата двигатели вместо съвременните турбомотори обем 0,9 и 1,2 л ще се появят доказаните атмосферни двигатели с 1.6 и 2.0 литра, познати на Duster.

Ford EcoSport
• Двигатели: 1,6 л (122 к. с.) / 2,0 л (140 к. с.)
• Задвижване: предно или пълно

Ford EcoSport

В Русия този кросоувър е дошъл от Южна Америка, където под името Fusion модела се предлага вече от няколко години. Сред всички представени на пазара мини кросоувъра Ford EcoSport е с приличащ на джип външен вид с 20 см. просвет. В Русия модела се предлага с няколко нива на оборудване, с два двигатели. Всички автомобили с двигател с обем 1,6 л са с пълно задвижване и оборудвани с ръчна или автомотина Powershift скоростна кутия, двулитровите модели – само с механична и пълно задвижване. Тук можете да избирате между четири комплектации, но основния EcoSport е оборудван много скромно.

Nissan Juke
• Двигатели: 1,6 л (94-117 к. л.) / 1,6 T (190 к. с.)
• Задвижване: предно или пълно

Nissan Juke

Автомобил е с много добър външен вид и се радва на стабилна популярност сред младежите в града. Варианто на модела с пълно задвижване е почти екзотика. Задвижване на всички колела се предлага само в топ-версията с турбомотори и скоростти с две лостчета. Трансмисия е All mode 4x4-i, която е използвана в Juke . Могат да се управляват всяко от задните колела поотделно, като степента на предаване на задните колела е в зависимост от избрания режим на движение. Обаче турбо-Juke с механични скоростна предава само на предните колела, както и всички останали версии с атмосферни двигатели. Базовия Juke е оборудван с мотор с мощност 94 к. с. и механична предавателна кутия, а най-голямат модификация със 117 к. с. и скоростти с две лостчета.

Kia Soul
• Двигатели: 1,6 л (124 к. с.) / 1,6 GDI (132 к. с.)
• Задвижване: предно

Kia Soul

Високия хечбек Soul с външен вид на джим е причислен към кросоувърите. Модела е далечен роднина на Hyundai Creta, но в Soul няма и няма и да има пълно предаване. Двигателите – само четерицилиндрови: дизел с обем 1,6 л и с мощност 128 к. с., както и два бензинови мотора със същия обем, с мощност 124 и 132 конски сили. Базовия модел е оборудван с шестстепенни ръчни или автоматични скорости, а топверсията както и дизеловия вариант – само с автоматични. На американския пазар се предлага и с 2-литров Soul с капацитет от 142 к. с., но в Европа такива автомобили няма. Една от отличителните черти на модела е възможността за персонализиране с помощта на различни цветови комбинации на купето и салона.

Peugeot 2008
• Двигатели: 1.2 литра (82 к. с.) / 1,6 л (115-120 к. с.)
• Задвижване: предно

Peugeot 2008

На автомобилното изложение в Женева наскоро беше представен обновеният кросоувър с променен външния вид и медиасистема, която поддържа интерфейси MirrorLink и Apple CarPlay. Мощността на бензиновия двигател 1,2 л е от 82 до 130 к. с., трансмисия – ръчна или автоматична. Но в Русия и Европа, са представени автомобили с двигатели с обем 1,2 и 1,6 литра, като първият се продава само с роботизирана предавателна кутия, а по-мощните – както с механична, така и с хидромеханически "автомат". Въпреки външноста приличаща на джип пълно предаване при автомобила няма. Peugeot още 2008 г. има система за контрол на сцеплението Grip Control с набор от режими за различни покрития.

Suzuki Vitara
• Двигатели: 1,6 л (117 к. с.) / 1,4 турбо (140 к. с.)
• Задвижване: предно или пълно

Suzuki Vitara

Новата Vitara, независимо от името, изобщо не прилича на джипа Grand Vitara. Тя трябва да стане вторият модел на марката в сегмента на мини suv след SX4, но заема малко по-скъпа ниша. Сега тя е по-компактна от старата Vitara. В продажба е с предни задвижващи колела и версии както с 5-степенна механична, така и с 6-степенна автоматична скоростна кутия. Алтернатива на стария двигател с обем 1,6 л става турбомотора 1,4 с мощност 140 к. с., който работи само в комплект с шестстепенни автоматични скорости. Топверсията на Vitara с префикс S струва значително по-скъпо.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Автообяви, каталог с автомобили, мнения и коментари.
Copyright © 2025 autoshop.bg All Rights Reserved.
Мненията са предоставени от потребителите на сайта.
Администрацията не носи отговорност за съдържанието им.