Запознайте се с купе Lancia Flavia

април 25 | Autoshop.bg | Статии
Запознайте се с купе Lancia Flavia

Автомобилът Lancia Flavia е ярък представител на една далечна епоха. Неговия двигател, разработен в 1960 година с 92 к.с и много приличен 1.8 литров мотор. Но тайната на младоста на червеното купе, разбира се, не е само в това. Автомобилът с името Флавия , направи своя дебют през 1960 година по време на престижното тогава автомобилно изложение в Торино, е получил името на един от най-известните римски пътища - Flavia. Via Flavia, водела от Триест до Далмация, отдалечената провинциа на огромната империя. Фирмата създала новата Lancia, създаване на новия автомобил по иновативен начин, поемайки по новаторския път. Моделът е замислен от Antonio Fessia - известния инженер, който е работил с няколко големи италиански фирми. Дори през 1947 г., той е създал спортно купе Cemsa Caproni с предно предаване. Автомобилът не стигнал до серийно производство, но дизайнера не се отказал. Нещо повече, получава подкрепа от ръководството на фирмата Lancia, известна в този период със спортните си модели.

Lancia Flavia v

Флавия бе направен с предно задвижване - в началото на 1960-те години, между другото рядко решение. Предно окачване - независимо, върху напречните ресьори, задната - на надлъжни листови ресори с стабилизатор. На всички колела - дискови спирачки. Под предния капак - компактен двигател. Като цяло, Флавия е сбор от нестандартни инженерни решения, за началото на 1960-те години. Разбира се, италианците не са италиански, ако не сложат на конвейера седан. В допълнение към основната версия с четири врати предложили на купувачите кабриолет Vignale купе създадена от известната фирма Pininfarina. Първоначално, всички автомобили, били пуснати с малолитражен алуминиев двигател, а от 1963 - с обем на двигателя 1.8 литра. Стандартния двигател с един карбуратор, развивал много приличните за времето си 92 к.с. Максимална скорост приближавала 170 км / ч. На такав автомобил и днес, половин век след неговото раждане, можете да се возите всеки ден.И още една интересна особеност: усилвателя на спирачките е конфигуриран така, че, ако натиснете педала рязко и твърде грубо, колата рязко забива предница, сякаш като за невнимателен шофьор, който не разбира напълно деликатния италиански характер.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Автообяви, каталог с автомобили, мнения и коментари.
Copyright © 2024 autoshop.bg All Rights Reserved.
Мненията са предоставени от потребителите на сайта.
Администрацията не носи отговорност за съдържанието им.